Retail Safari's

Retailsafari’s zijn zowel leuk als inspirerend. Tijdens een retailsafari ga je samen met je team langs andere retailers om te ervaren hoe zij dingen doen. Daarbij kijk je door de ogen van de klant. Hoe ervaart de klant deze winkelomgeving? Wat doen ze goed en wat doen ze minder goed? Je let bijvoorbeeld op routing, licht, muziek, product- presentatie, visuele presentaties, entree, klantbenadering, de houding van het personeel, etalages en nog veel meer. Deze ervaring neem je vervolgens mee in je eigen strategie voor het merk en de winkels.


Wij Kunnen zo'n dag vol inspiratie en teambuilding voor jullie organiseren. We hebben hier twee opties voor uitgewerkt. Maar wil je liever eerst zelf aan de slag dan hebben we twee hele leuke werkboeken. Deze kun je downloaden via onderstaande button. 

Optie 1

Een op maat gemaakt retail Safari op een locatie naar wens, we nemen het samenstellen van het draaiboek uit handen.
Oftewel: je krijgt van ons een kant-en-klaar draaiboek voor jullie retailsafari. Het enige wat hiervoor nodig is, is een gezamenlijk telefoontje waarin we jullie wensen en behoeften doornemen. Wij gaan vervolgens aan de slag.

En hoppa: je hebt in no time een heel draaiboek in handen voor een hele of halve dag plezier en inspiratie!

Kosten € 295,- excl. btw en reiskosten.


Optie 2

Een op maat gemaakte retailsafari inclusief winkelbezoek.

We kunnen ook nog een stapje verder gaan en afspreken dat wij eerst een of twee van jullie winkels bezoeken.

Zo krijgen we een goed beeld van wat jullie doen en waar eventueel nog kansen liggen. We letten bijvoorbeeld op onderwerpen als signing, routing, productpresentatie, entree, stopping power, muziek, verlichting en nog veel meer.

Op deze manier kunnen we jullie nog beter voorzien van de juiste doelen en vragen voor de retailsafari.

Kosten € 495,- excl. btw en reiskosten.

 

MALL OF THE NETHERLANDS

LEIDSCHENDAM

HOOG CATHARIJNE

UTRECHT

Denk je ik kan dit ook heel goed zelf organiseren voor mijn team? Kijk dan eens bij onze werkboeken. 
Hier vind je twee werkboeken voor Utrecht Hoog Catharijne en Westfield mall of the Netherlands waarmee je geheel

zelf aan de slag kunt gaan.

Wij hebben inmiddels twee keer een Retail Safari gedaan via Esther en Danitsja van Bont en Pastel. Beide keren waren een groot succes. 

Wat deze ervaring zo waardevol maakte, was de combinatie van inhoudelijke diepgang en praktische toepasbaarheid. Esther en Danitsja wisten precies de juiste vragen te stellen die ons aan het denken hebben gezet. En het bleef niet alleen bij denken. We zijn ook echt aan de slag gegaan met de bevindingen.


Twee concrete verbeteringen die we inmiddels hebben doorgevoerd zijn:
1. Muziekbeleving in onze shops: we hebben de muziek afgestemd op de gewenste sfeer en klantbeleving, wat direct merkbaar is in de winkelervaring.
2. Zichtbaarheid en balans in productcategorieën: door een betere indeling en presentatie van onze producten is het voor klanten overzichtelijker en aantrekkelijker geworden.


Kortom, de Retail Safari met Bont en Pastel heeft ons niet alleen geïnspireerd, maar ook daadwerkelijk geholpen om stappen vooruit te zetten. We raden deze ervaring dan ook van harte aan aan iedereen die zijn of haar Retail formule naar een hoger niveau wil tillen.


Formulemanager Retail - Odido